Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní audit
Sedláčková, Jana ; Ing.Vítězslav Černý (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá interním auditem procesu nákupu ve společnosti Slovácké strojírny, a.s. Uherský Brod. Cílem je zhodnotit stávající situaci a nabídnout doporučení přinášející přidanou hodnotu organizaci. Analýza současného stavu nákupu byla podkladem pro identifikaci rizik pomocí metody „What can go wrongs“. Na základě těchto poznatků jsou navrženy kontroly a nápravná opatření vedoucí ke snížení rizik. Následná implementace zajistí zlepšení fungování nákupního oddělení a zefektivnění provádění strategických i operativních činností.
Improving Purchase Activities Efficiency in Automated Order Process
Hlavatá, Martina ; Hiripi, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with purchasing activities and fluency of information flow in the international company Zebra Technologies CZ s.r.o.. The aim is to create a methodology for indirect purchases of goods and services used by internal customers through catalog orders. The study includes a proposal for improving purchase activities efficiency, as well as the entire Procure-To-Pay cycle.
Improving Purchase Activities Efficiency in Automated Order Process
Hlavatá, Martina ; Hiripi, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with purchasing activities and fluency of information flow in the international company Zebra Technologies CZ s.r.o.. The aim is to create a methodology for indirect purchases of goods and services used by internal customers through catalog orders. The study includes a proposal for improving purchase activities efficiency, as well as the entire Procure-To-Pay cycle.
Interní audit
Sedláčková, Jana ; Ing.Vítězslav Černý (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá interním auditem procesu nákupu ve společnosti Slovácké strojírny, a.s. Uherský Brod. Cílem je zhodnotit stávající situaci a nabídnout doporučení přinášející přidanou hodnotu organizaci. Analýza současného stavu nákupu byla podkladem pro identifikaci rizik pomocí metody „What can go wrongs“. Na základě těchto poznatků jsou navrženy kontroly a nápravná opatření vedoucí ke snížení rizik. Následná implementace zajistí zlepšení fungování nákupního oddělení a zefektivnění provádění strategických i operativních činností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.